Kayseri OSB, Sanayicilerin Memnuniyetini Ölçmeye Başladı

Kayseri Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü tarafından başlatılan yeni uygulama ile sanayicilere verilen hizmetler ile süregelen iş ve işlemlerden sağlanan memnuniyet ölçülmeye başlandı.

Başlattıkları yeni uygulama ile sanayicilerin gönlüne dokunmaya çalıştıklarını ifade eden Kayseri OSB Başkanı Mehmet Yalçın, “Sanayicilerimize iyi ve doğru hizmet sunma düsturumuzun sonuçlarını memnuniyet anketlerimizle ölçüyoruz. Sanayicilerimiz her zaman daha iyisine layıktır” dedi.

Memnuniyet ölçümüne yönelik başlattıkları yeni çalışmaya ilişkin açıklamada bulunan Kayseri OSB Başkanı Mehmet Yalçın, bilgi işlem, çevre temizlik, elektrik, harita, itfaiye, mali işler, ruhsat, su-kanalizasyon ve yazı işleri müdürlüklerinin sanayicilerin taleplerine ilişkin yaptıkları iş ve işlemler ile talep olmaksızın sunulan hizmetlerin yarattığı memnuniyeti ölçmeye gayret gösterdiklerini belirtti.

Yeni uygulama koydukları ölçüm sisteminin ilk sonuçlarının oldukça önemli olduğuna vurgu yapan Başkan Yalçın, “Bölge Müdürlüğümüzce yürütülen ve etki alanı sanayicilerimiz olan hizmetlerin yarattığı memnuniyetin ölçümlerini yapıyoruz. Sanayicilerimizle yüz yüze veya telefon yoluyla yaptığımız anketler sonucunda, hizmet aldıkları birimimizle ilgili sorun yaşayıp yaşamadıkları, aldıkları hizmetin yeterliliği, sonuca ulaşma süresi vb. konulara ilişkin görüşlerine başvuruyoruz” diye konuştu.

Anket çalışmasına ilişkin sanayicilerden gelen dönüşlerin olumlu olduğu gözlemlediklerini ifade eden Başkan Yalçın, “Böyle bir uygulama ile karşılan sanayicilerimiz öncelikle görüşlerinin sorulmasında çok memnun oluyorlar. Aldıkları hizmetlere ilişkin görüşlerini beyan etme şansı buldukları için de bizlere ayrıca teşekkür ediyorlar. Uygulamamıza ilişkin aldığımız geri dönüşler bizleri oldukça sevindiriyor ve yaptığımız çalışmanın ne kadar önemli olduğunu ortaya koyuyor. Anket çalışmamıza katılan tüm sanayicilerimize ve emek veren personelimize teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

Başkan Yalçın, uygulama sayesinde aldıkları geri dönüşlerin sonrasında işlemlerin hızının artırma ve verilen hizmetlerin kalitesinin iyileştirilmesine yönelik veri tabanı oluşturma fırsatı elde ettiklerini kaydetti.

Yalçın, memnuniyet anketlerinin aylık ve yıllık olarak dokümantasyona tabi tutularak, elde edilen sonuçları hizmetlerin sunumuna ilişkin yeni düzenlemelerde kullanılacağını sözlerine ekledi. – KAYSERİ

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

esenyurt escort
beylikdüzü escort
istanbul escort
istanbul escort
bahçeşehir escort
bakırköy escort
şirinevler escort
şişli escort
esenyurt escort
avcılar escort
pendik escort
Deneme bonusu veren siteler
esenyurt escort
bonus hunt
betmarlo
egt oyna
pragmatic slot oyunları
barn festival
dog house megaways
betibom
sweet bonanza
tombala oyna
aresbet
wild west gold oyna
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
markaj giriş
sweet bonanza
sugar rush
diyarbet
diyarbet
diyarbet
gates of olympus oyna
big bass bonanza oyna
trwin
diyarbet
diyarbet
casipol
casipol
casipol
betingo
egt oyna
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
aviator oyna
aviator giriş
tombala
esenyurt escort
beylikdüzü escort
beylikdüzü escort
taksim escort
bakırköy escort
footer link satın al
tanıtım yazısı satın al
backlink satın al